• Úvod
  • Nabízíme
    • Průmyslové komíny
    • Komíny pro rodinné domy
    • Krby a krbové vložky
    • Další odborné služby
  • Průmyslové komíny
  • Komíny pro rodinné domy
  • Krby a krbové vložky
  • Další odborné služby
  • O nás
  • Poradna
  • Reference
  • Fotogalerie
  • Dotace
  • Kontakt

Poradna

Vše, na co jste se báli zeptat

Regulátor tahu, k čemu je a jak funguje?


Více

Kontaktujte nás

Ověřte si sami, proč máme tolik spokojených zákazníků.

+420 596 235 967
+420 777 707 875
ostrava@scomplet.cz

Kontaktní formulář

Váše zpráva byla odeslána. Pokusíme se odpovědět co nejdříve.
Všechny položky označené * jsou povinné
Váše zpráva byla úspěšně odeslána! Děkujeme.
  Odeslat

Stavby Complet s.r.o.

Na Jánské 1869/56, 

710 00 Slezská Ostrava

Obchodní podmínky

Volné pracovní pozice

Naše reality

Copyright © 2020 Stavby Complet s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Webové stránky na míru tovi.cz

Napiště nám
Všechny položky označené * jsou povinné
Váše zpráva byla úspěšně odeslána! Děkujeme.
Zásady GDPR

1. V souvislosti s poskytováním služeb Poskytovatele, dochází ke zpracování osobních údajů.

2. V souladu s Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „Nařízení GDPR“) je pro účely nakládání s osobními údaji Poskytovatel „správcem“ a „zpracovatelem“ osobních údajů a Uživatel „subjektem“ osobních údajů.

3. Poskytovatel prohlašuje, že poskytuje dostatečné záruky zavedení vhodných technických a organizačních opatření tak, aby zpracování osobních údajů subjektu osobních údajů splňovalo požadavky Nařízení GDPR a byla zajištěna ochrana práv subjektu údajů.

3. Poskytovatel zpracovává osobní údaje, které jsou poskytnuty Uživatelem, přičemž zpracováním se rozumí automatizované ukládání, uchování a archivace osobních údajů. Osobní údaje jsou dále poskytovány za účelem, personalizace marketingových a reklamních kampaní na serveru bez dalšího zpracování.

4. Poskytovatel zpracovává osobní údaje pouze za účelem provozování webové aplikace (webových stránek) správce, kterou správce využívá výhradně v rámci výkonu poskytovaných služeb.

5. Poskytovatel zpracovává zejména tyto osobní údaje:
a) identifikační osobní údaje (jméno a příjmení, adresa bytu, bydliště)
b) kontaktní údaje (bydliště, zasílací adresa, e-mail, telefon)
c) další údaje a informace (přihlašovací jméno, IP adresy, fotografie)

6. Poskytovatel nezpracovává genetické a biometrické údaje, ani údaje o zdravotním stavu.

7. Osobní údaje do aplikace provozované správcem a zpracovatelem zadává správce a zpracovatel, některé údaje zadává přímo subjekt údajů. Správce a zpracovatel, případně subjekt údajů v rámci svého oprávnění, zadané údaje rovněž aktualizuje nebo vymazává. Poskytovatel do zpracovávaných dat zasahuje pouze výjimečně, a to pouze pro jejich rozpor se zákonem.

8. Poskytovatel zpracovává data po dobu využívání Služeb Uživatelem. V případě ukončení poskytování služeb je Poskytovatel povinen osobní údaje z webové aplikace sám vymazat a vymaže existující kopie, pokud právo Unie nebo členského státu nepožaduje uložení daných osobních údajů.

9. Uživatel má právo Poskytovatele požadovat přístup k osobním údajům, které o něm zpracovává, čímž se rozumí právo získat od Poskytovatele potvrzení, zda osobní údaje, které se Uživatele týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má Uživatel právo získat přístup k těmto osobním údajům a k dalším informacím uvedeným v čl. 15 Nařízení GDPR, požadovat opravu osobních údajů, které o něm Poskytovatel zpracovává, pokud jsou nepřesné.

10. S přihlédnutím k účelům zpracování má Uživatel v některých případech právo požadovat také doplnění neúplných osobních údajů, požadovat výmaz osobních údajů v případech, které jsou upraveny v čl. 17 Nařízení GDPR, požadovat omezení zpracování údajů v případech, které jsou upraveny v čl. 18 Nařízení GDPR, získat osobní údaje, které se Uživatele týkají a které zpracovává Poskytovatel se souhlasem Uživatele, nebo které zpracovává pro plnění poskytování Služeb

11. Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech osobních údajích, s nimiž dojde při jejich zpracování do styku. Poskytovatel prohlašuje, že všichni jeho zaměstnanci se zavázali k mlčenlivosti a v případě využití dalšího zpracovatele rovněž jeho zaváže ke stejné mlčenlivosti.

12. Poskytovatel prohlašuje, že přijal všechna opatření uvedená v článku 32 Nařízení GDPR, která lze po něm lze spravedlivě požadovat s přihlédnutím ke stavu techniky, nákladům na provedení, povaze, rozsahu, kontextu a účelům zpracování i k různě pravděpodobným a různě závažným rizikům pro práva a svobody fyzických osob.

Poskytovatel :

a) duplikuje data v datovém uložišti,
b) server je umístěn v EU v zabezpečeném datovém centru s přístupem pouze autorizovaných osob,
c) zajišťuje neustálou důvěrnost, integritu, dostupnost a odolnost systémů a služeb zpracování, a to zejména vytvářením pravidelných záloh,
d) šifruje data záloh,
e) provádí pravidelné testování, posuzování a hodnocení účinnosti zavedených technických a organizačních opatření pro zajištění bezpečnosti zpracování.
Aktuální přehled přijatých opatření je Uživateli jako subjektu osobních údajů k dispozici na vyžádání.

13. Poskytovatel při splnění odst. 2 a 4 čl. 28 Nařízení GDPR, smí zapojit do zpracování dalšího zpracovatele osobních údajů (dále jen „zpracovatel“) za účelem technologického zajištění služby, tedy zejména vlastníka či poskytovatele serveru, na kterém budou data umístěna, zpracovatele pro zajištění hostingových služeb a také zpracovatele pro zajištění dalšího vývoje aplikace. Za účelem splnění tohoto odstavce informuje Poskytovatel Uživatele údajů o veškerých zamýšlených změnách, týkajících se přijetí dalších zpracovatelů nebo jejich nahrazení. Poskytovatel v případě zapojení dalšího zpracovatele uloží tomuto dalšímu zpracovateli minimálně stejné povinnosti na ochranu údajů, jaké jsou uvedeny v těchto obchodních podmínek, a to zejména poskytnutí dostatečných záruk, pokud jde o zavedení vhodných technických a organizačních opatření tak, aby zpracování splňovalo požadavky tohoto nařízení.

14. Poskytovatel zohledňuje povahu zpracování a je schopen reagovat na žádosti o výkon práv subjektu údajů stanovených v kapitole III Nařízení GDPR.

15. Poskytovatel je při zohlednění povahy zpracování a informací, jež má k dispozici, schopen zajistit splnění povinností podle článků 32 až 36 Nařízení GDPR.

16. Poskytovatel splňuje povinnosti stanovené článkem 28 Nařízení GDPR.

Lorem ipsum dolores

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) společnosti Stavby COMPLET s.r.o.

Platné od 14.9.2017


Ujednání stran:

Podkladem pro fakturaci objednaného materiálu či zhotoveného díla je dodací list potvrzený

jednatelem firmy nebo zplnomocněnou osobou nebo předávací protokol bez vad a nedodělků

potvrzený jednatelem firmy nebo zplnomocněnou osobou.

Faktura musí být odběrateli zaslána do 3 dnů od data vystavení a maximálně do 14 dnů od data

předání.

K faktuře dodavatel přiloží kopii této objednávky, předávací protokol bez vad a nedodělků potvrzený

jednatelem firmy nebo zplnomocněnou osobou nebo dodací list potvrzený jednatelem firmy nebo

zplnomocněnou osobou a potřebnou dokumentaci (revize, certifikáty, atd.).

Splatnost faktury, která má náležitosti podle zák. o DPH je 30 dnů ode dne doručení odběrateli.

Na faktuře uvádějte číslo objednávky odběratele, dohodnuté ceny a zákonné náležitosti.

Faktury, které nesplňují výše uvedené požadavky a neobsahují výše uvedené přílohy, nebudou přijaty

a budou vráceny jako neoprávněné.

U faktur, které nebyly ze strany odběratele akceptovány a byly vráceny dodavateli, musí dodavatel

provést požadované opravy a doplnit chybějící přílohy a informace a poté fakturu poslat zpět

odběrateli, kdy běží nová doba splatnosti, která počíná běžet ode dne doručení faktury odběrateli.

Při nedodržení termínu dodání materiálu nebo termínu zhotovení díla dle této objednávky zaplatí

dodavatel odběrateli smluvní pokutu ve výši 0,5% ze smluvní ceny díla dle této objednávky za každý

den prodlení s dodáním materiálu nebo zhotovením díla. Termín dokončení / dodání je dnem

podpisu předávacího protokolu nebo dodacího listu jednatelem společnosti nebo zplnomocněnou

osobou. Doba splatnosti faktury za sankci / smluvní pokutu je 5 dní od vystavení faktury. Těmito

sankcemi není dotčen nárok odběratele na uplatnění škod dodavateli.

Za vznik škody a nároku na jeho úhradu se počítá doba faktického vniku škody (porušení objednávky),

nikoli datum vystavení faktury s vyčíslením škody.

V případě přerušení prací na stavbě, bez předběžného schválení odběratele ve SD, nebo sníží-li počty

pracovníků na stavbě více jak o 50%, je odběratel oprávněn účtovat smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč

za každý den trvání tohoto stavu.

Dodavatel je odpovědný za veškeré způsobené škody, včetně škod svých subdodavatelů. Včetně škod

způsobených nešťastnou náhodou, úmyslně, vč. škod vzniklých porušením norem, zákonů, předpisů,

projektů a stavební dokumentace. K prokázání škody slouží fotodokumentace, zápis v SD nebo

doporučený dopis oznamující způsobenou škodu. Pokud dodavatel neprokáže že škodu nezpůsobil je

povinen ji uhradit do 7 dnů.

Pohledávky vzniklé z této objednávky jsou nepřevoditelné, v případě porušení tohoto ustanovení

dodavatelem je odběratel oprávněn účtovat sankce ve výši 100% z ceny díla.

Smluvní vztah dle této objednávky vzniká mezi dodavatelem a odběratelem potvrzením této

objednávky odběratelem


V případě potřeby je odběratel oprávněn upravit nebo změnit rozsah díla.

Za doručenou korespondenci se považuje i ta, které se vrátila jako nepřevzatá.

Přílohou objednávky může být smlouva. Pokud se tak stane, má smlouva v případě rozporu přednost

před objednávkou.

Dodáním zboží nebo služby dodavatel akceptuje tuto objednávku.

Děkujeme Vám za zaslání.

Brzy se Vám ozveme.
Stavby Complet s.r.o.